1.5 dygn

Jajjemän, då smäller det :D
Och det känns fortfarande helt galet overkligt - drömmer jag?

Mycket har fixats de senaste dagarna. Nu är lillen försäkrad, och jag valde tillslut agria med tilläggsförsäkring rehabilitering och medicin. Känns toppen :D och rabatt fick jag också eftersom jag var medlem i shu. Jag har lite av det sista att fixa imorn, men i övrgt är vi prepared for miracle ;-)

Min fina tjej till vänster :D

I helgen hade vi första träningsträffen med ungdomsgruppen inom ssrk också :D Vi var sju (om jag inte minns fel) tappra tjejer med retriever som var ute och prommenerade i regnovädret. Det verkar vara ett toppengäng, så det här kommer verkligen bli perfekt. Alla de andra hade en fot inom jaktträningen, och några var riktigt duktiga förstod jag på resten :D Så jag kommer kunna få kanonbra hjälp. Jag har redan fått tips på viktiga bitar att fokusera på, inget som har med själva apporterande att göra egentligen, men nog så viktigt.

En rolig grej var att en tjej suttit och suktat länge efter valparna i kullen :D hon blev en liiten aning avis när jag berättade vad jag skulle hämta hem på onsdag. Hur kul!


Det var härligt att se sju lösa retrievrar entra skogen. Och det var kanske ingen slump att Julle tydde sej mest till den andra goldenkillen Gibson :) Lika vovvar leka bäst kanske..

I övrigt har han inte fått mycket mer än långprommenader och allmänt mys. Han grejar det här med att prommenera och vara lyhörd på signaler trots att vi är två. Det är stora och kanonbra framsteg sen ett år tillbaka då han slarvade om det var någon mer människa med!

Nu, sängen. Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Det ska bli sååå kul att följa er!!! :D Snaaart är hon hemma.!

2011-09-13 @ 00:31:22
URL: http://www.sofiegustafsson.se
Postat av: Caroline o. Lukas

Naaw sååå söööt!!

Önskar dig stort lycka till med henne. Ska verkligen bli kul att följa hennes uppväxt :)

2011-09-13 @ 19:37:40
URL: http://www.busgolden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0