hjälp.

Hade bara en liten skitlektion idag, så jag sjukanmälde mig hihi. Busigt :D

Inte har jag pluggat ett skit hemma heller, jajja, allt hinns med..
Vi började dagen på bänken i parken där jag klippte gossen. Andra gången för i år, och det behövdes. Han ser ut som en förväxt pälsboll annars, och nu är han en riktig snygging :)

En långis i skogen också. Härligt väder, och härliga känslor :D Gossen gick lös nästan hela tiden, och skötte sig kanoners. han var en riktig liten vilding idag, och skulle busa med allt.

Har någon sett min hund??

Under den kortkorta biten Julle gick kopplad möter vi en älg. Den var ute och prommenerade på samma stig som oss och kom rakt emot oss på 100m håll. Kameran låg i väskan framför mej, men jag blev alldeles för rädd för att tänka på några bilder tyvärr. Pappas berättelse om när han hamnade mellan en kalv och en ko, och blev jagad genom skog och mark innan han kom in på ett område där älgen inte tog sg igenom.. Haha, mes som man är, men älgen spatserade in i skogen när den såg oss, och vi passerade utan att se den något mer.. Gossen var inte särskilt intresserad. Däremot har han nos den gossen :D Han visste precis vart älgen kommit ut på stigen lite längre upp, och skulle säkert kunnat spåra upp den :) Mera spår skriker gossen!!!


Sötnöt, minst sagt!

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0