bra dagar.

Härliga senaste dagar, minst sagt :)

Igår efter skolan gick vi iväg till skogsdungen och gick spåret jag la igår. Istället för att ställa mig vid sspårstarten fick han gå på det från sidan och hitta det helt själv. Jag tror aldrig han har spårat så sansat och fint faktiskt.. Raksträckorna var alldeles perfekta, sen tappade han bort sig på några ställen men hittade tillbaks ganska bra efter att jag visat riktningen. Tappar han bort sig blir han frustrerad och bara springer åt ena hållet, helt fel håll ganska ofta.

Därefter åkte vi till Hammarö bhk och mötte upp Lisa och Sara för lite träning. Det var grillkväll med mycket folk - perfekt! Gossen var underbar. Het som in i baljan, motiverad och koncentrerad. Fokuserad på mig var bara förnamnet :) Vi tränade lite fotgående, vilket alltså inte kunde gå annat än bra. Vårt hoppstå från sitt i utg. pos är däremot galet :D Han studsar upp en halvmeter i luften och landar en halvmeter till väntrar haha. Stadgan och kommandot sitter däremot kalasfint. Dagmar slet i kampleksaken och jagade pälsbollar som aldrig förr, galna rödtuss!!

En härlig dag med andra ord!

Nu till nästa roliga besked :) Gimmie löper, och ska paras om ~2veckor :D Gaalet, ingen är lyckligare än jag!!!

Kommentarer
Postat av: Sara och Dagmar

Roligt att hon äntligen löper! Jag håller alla tummar jag har för att det blir en valp till dig!

2011-05-05 @ 16:00:09
Postat av: Sofie

Åh, nu är det nära Alma!!!

2011-05-05 @ 18:39:34
URL: http://www.sofiegustafsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0