fullt ös

Jobbig helg, kan man säga. Jobbat fredag, lördag och söndag 13h/dygn i snitt vilket har tagit på orken. Julius har varit ensam hemma betydligt mer än vanligt, men han verkar ha tagit det ganska bra. Hela familjen har om vart annat tittat till honom, tagit ut honom och varit hemma några timmar då&då.

I lördags backade jag upp bilen på baksidan så att han skulle kunna ligga i bagagen med öppen lucka och titta in på mej, men nix det passade inte. Gläffsande om vart annat så tillslut körde vi hem honom istället. Dessutom försökte sig Susanne på att ta med honom på prommenad, och han följde gladeligen med främlingen men de kom inte många hundra meter innan gossen ville tillbax. Korkade goding. En sju kilometare på lördagskvällen för att rensa hjärnan fick avsluta dagen.

Själv ser jag ut som faan själv, men det är ruskigt svårt att inte tycka att gossen är söt på den här bilden :) 7månadersbuse med gigantiska öron.

På söndagen tog vi en paus vid ett-tiden och mötte upp vårt härliga gäng på IKEAparkeringen för lite rallylydnad. Fotgåendet med externbelöning på schemat, något som vi alltid kan träna mera på. Att gå mot externbelöningen utan att slänga några blickar emellanåt var visst svårt för lille Julius. Underbar soligt väder hade vi dessutom!!

Idag har jag studiedag :) Härligt, och den har ägnats åt några timma projektarbete. Mitt på dagen gick vi en sväng över isen med Lovisa&Alice. Gossen var sprallig. Och skötte sig bra i kopplet på grusvägen hem. Lite krångligt att behärska sig i början, men det tar sig fintfint.

Nu ska jag ta ett varmt bad och därefter lägga mig och läsa min bok som är skitbra just nu. Imorn ska jag träffa Hans på studiefrämjandet så att vår rallylydnadsgrupp ska få våra böcker snart.

Ha det bra!!

Kommentarer
Postat av: Sara & Dagmar

Men du var ju skitsnygg på den bilden ju!

2011-03-08 @ 12:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0