15 mars

Oj helgen gick visst fort, och likaså starten på denhär veckan. Vi började vår ledighet med en riktigt härlig tur i lördags. 2,5h ute i det mulna vädret, men skogsspring, spring på isen, lek med voffse och uppletande av tre föremål i skogsdunge. Finfin lördag. En mysig kväll hemma hos Lovisa på det så var dagen fulländad.

Samkordinerade framtassar var det här.

Söndagen tillbringade vi tillsammans med rallygänget i Kristinehamn. Numer har vi en planering som ska följas och tränas efter framöver :) Dessutom lärde jag mig att buren är ett plus när vi åker iväg och tränar. Killen har skitsvårt för att skilja på täning och vila annars, vilket gör honom trött av att gå och koncentrera sig hela tiden.

En av de få bilder som merparten av gänget iaf är med :)

Åsså sötisen Teja.

Idag är det tisdag. Vi skulle varit iväg o tränat med Sara och Dagmar under dagen, men antagligen kör vi imorgon istället :) Ska se om jag kan få ihop lite planering för det passet innan.
För övrigt har jag varit på en jättespontan anställningsintervju för McD. Får väl se vad det bir utav det, men vore perfekt med ett extrajobb under vår och höst. Helst iiiinte sommaren tack, vi ska ju till Norge!

En långis i skogen med Lovisa o Alice också. Den började dåligt med att gossen stod o käkade något läänge. Jag tappade humöret och skrek på honom (gjorde aldrig ngn inkallning så skyll mej själv). Men resten gick fint. Han var duktig. Gick dock kopplad delvis där jag vet att rådjuren håller till som mest.

Nu tuggar han ben, och jag ska fortsätta plugga om hjärnan som jag aldrig lär bli klar med.
Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0