Världens bästa dag :D

Japp - det var igår det :)

Då var det nämligen exakt fyra år sen jag och mamma åkte och hämtade hem min 11veckors parvel till valp :) Då hette han Tintin, Bingo och Sixten haha. Det är verkligen obeskrivligt svårt att förstå att det är hela fyra år sen, tiden går såå fort. Tänk vad mycket jag lärt mej på dessa åren, som jag kommer ha enormt bra fördel av i höst med Julius "lillebror" :O För att bara nämna något så minns jag när Yvonne talade om för mej att jag måste träna så att Julle kommer på min inkallning. Jag tittade på henne och förstod inte alls, skulle man träna sånt? Låter sjukt galet även för mej, men tänk vad bra allt blev trots allt :) Nu vet jag att jag ska träna, vad jag ska träna och dessutom vet jag precis hur jag vill träna - det är väl toppen!

I natt fortsatte jag att vakna i omgångar med sån enorm smärta i halsen, feber, täppt näsa osv.. Till saken hör att jag blöder näsblod av all nässpray, vilket gör att jag måste gå omkring heltäppt i hela ansiktet i princip. Brors tjej som är receptarie rekommenderade mej iaf en kombination av en massa läkemedel plus ett hopkok som ska göra nytta. Vi får la se..

Hur som pallrade jag mej iväg till cafeterian där jag jobbar på fredagar. Men där blev jag inte länge innan mor fick ta över. Jag drog med mej gossen på en rastningsrunda i skogarna där, och mer taggad Julle går nog inte att få. Detsamma härhemma när vi körde ett pass med busträning med kvällsmaten. Hoppstå, burlekar, bakåtlägganden och lite backa för skojs skull.

Vi får helt enkelt ta och fira världens bästa dag en annan dag :D Jag tror att gossen har överseende!
Ha det bra.

Kommentarer
Postat av: Caroline o. Lukas

Kul att ni kikade in hos oss, och att ni lämnade ett avtryck så vi hittade till er =)

Mysig pojk du verkar ha. Rackarns söt som valp!

Ja tiden går verkligen fort...men man minns hämtningsdagen som igår.



Kan ju inte låta bli att vara lite nyfiken på vad det är för valp som ska bli julius lillebror. En golden till eller något annat?



Krya på dig!

2011-06-19 @ 19:31:31
URL: http://www.busgolden.se
Postat av: Sofie

Åh, sötnöten.!



2011-06-22 @ 08:56:07
URL: http://www.sofiegustafsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0