19år

Shit vilka händelserika dagar som passetat -galet!

Studenten var fasenimej en av de bästa dagarna i mitt liv. Vilket liv, vilken glädje, vilken puls. Hela hela dagen och natten, trots att ingen sovit ett skit typ :) Den dagen ska jag minnas föralltid <3 Å Julius var såklart med på torget och tog emot sin matte. Han skötte sig så bra, även om han har lite svårt att hålla igen truten när matte kramar andra och inte bryr sig om honom ;) gossen i ett nötskal!

På lördagen väntades bal dessutom. Hade känningar i halsen på morgonen, som tyvärr bröt ut rejält under dagen. Satt vid långbordet med brännande hals, man kan ju gissa hur maten smakar då.. Huvudvärken och febern kom som ett brev på posten såklart. Så sistället för att slänga av mig klackarna och dansa loss på golvet satt jag (tack och lov med mina bästaste vänner i omgångar) på bänken och hackade tänder.

Verkade som klassen pratat igenom färgvalet haha ;) Dock saknas det flera på bilden, som hade andra färger också. Men det ser lite kul ut :D

Idag är det dessutom min nittonde födelsedag. Men den skjuter vi på tills mor fyller år om några dagar, och istället har jag spenderat dagen i sängläge. Känner mej dock en aning bättre, så imorn ska jag försöka få någonting gjort :)

Julle kommer och tittar till mej för jämnan och tittar på mej med sina kloka ögon och undrar varför jag inte bryr mej om honom. Tack och lov har han fått långis var dag av mor och far, så det går inte riktigt någon nöd på honom :) Imorn ska vi prommenera igen om orken finns!!

Ha det bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0