guldlock.

Idag är vi på bättre humör :) Julius har varit enam hemma tre timmar idag, några igår och ska vara ensam fyra timmar imorn. Det funkar kalasbra, han ligger och sover (sängen är varm, och han kommer gäspandes) ända till nyckeln sitter i dörren och är nog knappt medveten om att han varit ensam.

Igår gick vi en långis med träningskläder och pulsklocka igen. Härligt, och det går faktiskt att komma upp i en riktigt hög en, även om man bara går.
Idag gjordes mitt sista kemiprov någonsin, och det kändes riktigt riktigt bra. Tidigaste tåg hem, och iväg på kurs. Julius var taggad, och gav ifrån sej endel frustrationsskall idag... I övrigt gick krypande bra, det gäller för mej att vara lite mer kreativ märker jag, och testa!! Lite shejping på en stol, där han vågade sig på mer än jag trodde min lille blåmes skulle göra, samt lite städa.. Det hade vi tränat litegrann innan, men han har haft svårt att erbjuda upplock av saker (konstigt nog) men idag var det inga problem, så dethär ska nog gå vägen.

Imorn väntar en långis, fårväl se om det blir en slapplångis eller snabblångis. Ett EU-arbete ska påbörjas också (bläää), och kanske lite träning också... Känner motivationen på riktigt här, men gossen är totalslut så det får vänta tills imorn.

 

Vi fortsätter att längta tills sommaren!

Ha det bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0