städtjänst.

Här tränas det städning var dag vill jag lova, och han är duktig. Tycker till och med att han ibland förstår att det handlar om att lägga leksaken i lådan, missar han så tar han upp den igen och börjar om. Konstigt för han borde väl inte kunna förstå att han visst la den brevid lådan, eller är jycken smartare än jag tror.. tro!

Långis igår, lånigs i skogen idag. Mängder med rådjursspår, färskt blod från rådjursklövar som skurit sej på skaren, massa skott (av något slag) nära intill och en kalasgalen vovve. Prommenaden blev inte riktigt som vi tänkt, och viltstörningen är enorm för gosse. Tror vi kör på lite andra långisar ett tag, så får han springa av sej i skogen ibland samt på grusplanen för det blir inget vidare skoj i skogen när han inte klarar av att prommenera tillsammans med mej på samma sätt och jag hela tiden får skrika på honom.

Min lilla guldpuck.

Mor&far är hemkommna. Härligt värre hade dom haft det, och det syntes inte minst på alla underbara bilder (som inte kommit in på datorn än). Jag fick bland annat massor med jättefina silversmycken och ett sidentyg till min balklänning. Vilket ansvar av mor att få bestämma det själv ;) Det blev dock mörkt mörkt marinblå som hon vet att jag gillade, vi får väl se hur det går ihop med en likblek kropp till sommaren haha.

En fotouppgift har jag klarat av idag, som jag gått och försökt få tummer ur med i typ ett halvår. Och dessutom har jag suttit flera timmar med mitt EU-arbete, bra jobbat! Gossen ska tränas lite till, rastas och sen är det handboll och morden i midsomer, vilken söndag.

Det går under rubriken personligt porträtt, hoppas bara inte att det går under rubriken överdrivet också XD

Ha det gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0