barbra streisand.

En låt som ständigt spelades i högtalarna under gårdagen.
Nog för att han är en liten mes min gosse, men skotträdd är det sista han är. Enligt rapport ville han bli utsläppt på gården mitt under raketfesten, men där gick kanske gränsen. Är man jakthund så är man säger Julle och flinar :)

Vi började det nya året med en härlig sovmorgon (som alla andra dagar under lovet haha). Därefter drog vi oss iväg i den fina vintersolen på skogsprommenad. Hade tänkt gå en koppelprommenad ikväll egentligen men jag ändrade mej när jag såg solen :) Den nya kameraväskan invigdes vilket var kanon. Nu kan jag både ta med kameran och engagera mej i julius under prommenaderna. Med en lös kamera blir det svårt att leka dragkamp när man inte kan ställa ner den oså. Kanonbra!

Haha, bilden gör sej inte riktigt rättvis. Julle ser ut att ha en megastor hals, och ett pyttelitet huvud XD

Nu i eftermiddag har jag suttit några timmar med projektarbetet :) Riktigt stolt över mejsjälv! Jag planerade att göra 20h under lovet. Ibalnd verkar man överskatta sejsjälv en aning ;)

Dags att finputsa lite på de flygande päls-låren snart tror jag.
Nu ligger Julius och gnager i sej ett märgben. Sitter och småkikar på honom emellanåt och han är verkligen störtskön. Slaffsar som en gris, grager som en bäver och pratar för sejsjälv. Märgben är nog det absolut bästa han vet tror jag.

Kvällsutfodring och rastning väntar.
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0