soligt.

Igår hann vi som planerat ingen långis. Men vi hann med lite ostrukturerad allt-möjligt träning bara för att. En decimeter nysnö, och då blir grabben på toppenhumör vilket resulterade i ett alldeles underbart litet pass ute på gatan. Dunderattityd och glädjefnatt för det.

Idag blev det visst ingen lektion för min del. Helt ovetande om att vi flyttat fram lektionen, så den missades helt enkelt. Men istället har jag jobbat 5h med projektarbetet, och den magiska gränsen 50h är gjorda. Nu räknar vi nedåt :D

Och en långis i det underbara vädret såklart:

Sötast på jorden vare.

 

Grabben var härligt uppmärksam och lyhörd idag. Tummen upp för det.

Imorn väntar kurs. Funderar på vad jag ska träna på då.. Kanske lite burlekar under den tiden som gossen måste vänta, och kanske lite hoppstå som jag tappat suget med :)

 

Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: sofie

Söt e han allt.!!:)

2011-02-10 @ 20:23:18
URL: http://www.sofiegustafsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0