Lov

Äntligen är det lov, fy fasen vad underbart, och hittills har det börjat perfekt!!

Vi började fredagen med 8km skidåkning på tidiga morgonen. Härligt för oss båda. Dagen fortsatte med inställd enda lektion, och därefter studentfest på nöjes. Efter mycket om och men drog vi oss iväg, och det var en jävla tur för fy fasen vad kul vi hade. En ruskigt lyckad utekväll m övernattande i brors lägenhet o allt. Missade bussen morogonen därpå och fick vänta två timmar till. Väl hemma drog vi en lång och seg slappdag jag och julius.

Söndag idag ja. Vi gick vi till sjön på förmiddagen. Kopplad kille hela vägen ner pga dum sheltie med matte som var tvungen att tajma in precis vår hastighet. Men desto mer spring nere på isen. Jävlar anåda vad han sprang, kampade, slängde sig och levde livet. En tår i ögat var ett faktum när jag såg min lycklige lille kille i full fart.

Därefter en tur till Kristinehamn för ett träningspass med det härliga klickergänget. Vi har nämligen (eller i alla fall dom) bestämt oss/sej för att delta i en rallylydnadtävling den första maj. Jag har alltid sett rallylydnad som lite B och lite halvt, men va tusan det är säkert skitkul. Nu ses vi varje söndag och tränar mot ett riktigt mål, det gillar vi. Idag ägnade jag&gossen oss mest åt att känna på lite grann. Kolla in några skyltar och fundera lite hur man ska göra. Under pauserna låg han och vilade i sin bur så fint så - burlekar is the shit.

Wallander väntar, eller har visst redan börjat. Vi ser fram emot en händelserik vecka :)
Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Åh. Skönt med lov! Mitt är nästa vecka, LÄNGTAR!:)

2011-02-28 @ 17:49:03
URL: http://www.sofiegustafsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0