big news.

Yes man! Vet ni vad? I september flyttar en valp in i våran flock om allt går som det ska :D Planerat allt i över två år, och nu känns allt så för jävla rätt. Tänkte släppa bomben för resten av familjen i helgen, wish me goodluck!
Mer om det efter helgen ;)

Dagen då:
Hm.. efter att ha gått omkring som på moln hela morgonen efter uppfödarens mail och somnat på första föreläsningen beslöt jag mej för att åka hem. Inget var obligatoriskt så skit samma lixom. Fått en hel del viktigt gjort idag med, härligt!

Julius och jag har gått en långis till sjön och tillbaka, samt en halvtimma ute på isen. Han gick lös hela vägen och var väldigt duktig och alert. På isen släppte vi loss tillsammans, njöt av varandras sällskap. En tur över byn för att handla kuvert och hem. Omöjligt att förklara, men herre vilken kille han är. Skötsam, sansad och alldeles underbar oavsett vad vi träffar på.. Galet! 

Ja vad ska man säga? Fan vad jag älskar denna varslse.

Nu väntar lite hundträning. Och plugg.. blää

Ha det bra! Min dag är gjord som ni förstår :D


Kommentarer
Postat av: Sofie

Men va kuuul! Vad blir det för någon nu då? :)

2011-02-03 @ 18:58:47
URL: http://specs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0