Here she comes :D

Åkej, vad skriver man i ett sånt här inlägg egentligen?
Tror jag börjar med några bilder:



För att inte sväva iväg alldeles för långt ska jag hålla det hela korkort :D
Gick upp 07.00 imorse, iväg redan två timmar senare för att inte komma sent. Som väntat var jag i Eskilstuna alldeles för tidigt så därför satt jag några timmar på McDonald's och väntade på att klockan skulle gå.

När klockan var dags fick jag träffa uppfödaren Pia, valpköparen Sussie och hela flocken guldisar :D
Jag skippar orden, för dem kan inte beskriva hur bra allting känns just nu.
Berättar istället att det är bestämt vilken liten rackare som hamnar hos oss. Fick små beskrivningar redan i förrgår om hur de olika tikarna skiljde sej åt, och jag visste redan innan vilken jag skulle hålla ett extra öga på. Och den blev det. Lik Gimmie enligt Pia, och det är preciis vad jag vill ha!
Jag är såå glad att jag kom i kontakt med Pia och att jag ääntligen ska få hem min drömvalp :D
Känns helt galet just nu, overkligt så in i bomben..

Avslutar med en bild på mej och lillan :D

Samma hårfärg har vi också :D

Julle har varit hemma hos farsan hela dagen. Imorse gick de långis i motionsspåren, och där var det visst cirkus. Han fick träffa en kamel där och enrligt rapport stod han fundersamt och vifftade på svansen :D Guldkillen!






Kommentarer
Postat av: Sofie

Är så himla glad för din skull Alma! Hon är underbar!:D

2011-08-31 @ 16:18:04
URL: http://www.sofiegustafsson.se
Postat av: Sandra

Men vilken underbart söt liten valp :)

Mvh Sandra

2011-08-31 @ 22:27:26
URL: http://sandracjonsson.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0