Krutjulle :D

Åh vad jag gillar de dagar han har fräs i baken :D Dom har tyvärr blivit färre, men det är kanske inte så konstigt. Han är väl helt enkelt inte unghund jämt. Faktum är att vi är flera som sett lite gubbtecken på gossen den senaste tiden ;) Än är han då rakt ingen gubbe, men små tecken kan man se, och så får det väl va :D För bara ett halvår tillbaka fick han minst ett fnatt varje dag, så är det absolut inte nu.. för att nämna något. Men när vintern kommer, och när han får en kamrat på prommisarna kan jag tänka mej att även han kommer få lite prommenadlust!!

Jag tror han kommer älska att få en kamrat :D Någon att tjuvas med hela dagarna ;)

Cykelpass idag efter jobbet. Höll gossen mycket kopplad vilket jag gjort den senaste tiden. Litar verkligen inte på honom längre, så istället för att det ska behöva hända något allvarligt innan jag inser det så han jag bestämt mej för att hålla mer koll framöver :D Vid en 200m lång raksträcka kopplade jag loss honom, kommenderade sitt, trampade iväg av allt jag kunde och skrev fri när jag kommit iväg ca 50m. Då var det fart på benen kan jag lova :D Jag trampade så fort jag bara kunde medan Julle flög med älgkliv en meter brevid mej. Efter några sådana vändor kändes det som att hans löspringsbehov var mättat för idag. Så då fortsatte vi vår tur i normaltempo.
Älsklingsbjörnen!

Jag har dessutom ett namn gå gång :D Men vi får väl se vad jag tycker om det på tisdag när jag träffat dem!

Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Ser såå fram emot att få höra om småttingarna! :D

2011-08-30 @ 07:27:38
URL: http://www.sofiegustafsson.se
Postat av: Caroline o. Lukas

Gubbtecken...redan?! Eller hur gammal är han? Kanske jag frågat förrut, men har just nu minne som en guldfisk ;)

Kul att du har ett namn på gång. Hur det passar märker du nog när du träffar henne..idag ju =)

Hoppas du har det underbart

2011-08-30 @ 20:40:01
URL: http://www.busgolden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0