sökt

Hm.. sisådär på sista ansökningsdag till universitetet slänger man iväg sin :) Typiskt att jag ska vara ute i sista minuten. Jag ska ju inte plugga till hösten, ska ju vara hemma/jobba med valp, hihi :D
Men söka är alltid bra ifall livet tar oväntade vändningar.

Min favoritbild :)
Civilingenjör i teknisk fysik, i Göteborg, Stockholm, Uppsala och Karlstad.
Civilingenjör i väg och vattenbyggnad i Göteborg,
Civilinjengör fysik öppen ingång i Stockholm.
Haha, jag kommer säkerligen inte in på någon av dem, men något annat vill jag inte tänka mig. Inför nästa år kan jag göra både högskoleprvoet och matte/fysikprov för att komma in.

Trodde mig få en hektiskt eftermiddag, och spatserade därför ut på långprommenad i skogen med gossen redan 06.30 imorse, kändes lite öde. Åker till skolan och gör historiaprovet, vilket jag inte grejade för fem öre :/ Håller tummen här!
Hemma tidigt då jag slapp svenskalektionen :) Gossen har borstats, ska tränas en sväng och få mat.
Därefter beger jag mig med mina godaste vänner för 50dagars studentfest. Hoppas på en lika perfekt natt som 100dagars.

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Hej!

Ja jag förtränger bloggandet ibland ;) Har aldrig riktigt ro och tid att skriva nåt.

Läser att du ska skaffa valp trots allt! Vad kul! :) Vad blir det för ras?

Studenten i antågande också... Duktigt att orka plugga på universitet direkt efter. Det orkade inte jag kan jag säga ;) Lycka till iaf! :)

2011-04-15 @ 22:48:45
URL: http://traningsdagboken.bloggsida.se/
Postat av: Sofie

Iiih. snart studenten! och valp! ;)

2011-04-17 @ 21:49:11
URL: http://www.sofiegustafsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0