hjälp.

Det drar ihop sig :)
Veckorna har varit tuffa, men de har lönat sig, och imorn tar vi lov!!
Biologiprovet visade full pott, och historiaprovet G med två poäng över gränsen. Pust. Ungefär lika mycket plugg på bådatvå och ungefär lika avancerat, men konstigt att man kan bli gladare för historiaresultatet. Det var dessutom mitt första G-prov, så nu är den bubblan spräckt hihi. Märker att det är enklare med plugg då man finner en liten uns av intresse iaf, historian är med andra ord rätt tuff, för min del.
Imorgon har jag essä-opposition, i eftermiddag lämnade jag in mitt projektarbete för nästsista gången. En sista kritik på det, samt lite småfix sen är även det klart. Yes!

Läste dessutom på min valps hemsida att det så småningom verkar dra ihop sig till löp. Okej jag ljuger faktiskt lite, det var tikens "syster" men enligt Pia brukar hon alltid dra med sig den andra. Det hoppade till litegrann i magen. Shittans, det drar verkligen ihop sig :D Jag läängtaar!!!

Gossen har tagit det lugnt men långprommenader har det blivit, och en långis i skogen på cykel. Jobbigt tyckte gossen som flåsade rejält. Högt tempo (eftersom han var lös) blir kanonfin intervallträning. Dagens långis uteblev. Gossen kramade husväggarna över storgatan och ville inte följa med. Det var helt enkelt för varmt för gossen som busat av ser både länge och väl ute på gården tillsammans med matte. Istället tog vi en prommenad till mormor.

Imorgon väntar rolighetet :)
Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hoppas du får ett jättehärligt påsklov!:D

2011-04-21 @ 08:35:59
URL: http://www.sofiegustafsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0