slalom

Dagen har bjudit på skola såklart, och nu sist en långis i skogen.
Grabben fick sträcka ut ordentligt och härja ur sej lite energi. Under nixen körde vi 4st korkorta shejpingpass såklart med slalom mellan mina ben fotfarande. Det blev en ruskig framgång. På höber ben går han numer igenom hela och vänder upp mot mej som jag vill, men på vänster låste det sej totalt. MVi ska se om jag kan rätta till det lite senare under dagen. Han var alert och arbetade aktivt utan att skälla :) Det går verkligen verkligen åt rätt håll när det gäller frustrationsskallen i de sammanhangen, de finns knappt längre. Yippie :)

Nu ska jag köra en riktig myskväll med poprkorn och film med familjen&Lovisa! Härligt värre efter denna hemska vecka!

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Vad roligt med kurs! :) Är det tänkt att bli typ en freestylekurs eller har ni tricken bara för att lättare förstå hur klickern ska användas? :)

Klicker är verkligen toppen! Fattar inte hur jag kunde klara mig utan den i två år! Nu har vi använt den i 1½ år och vi hade aldrig stått där vi står i alla våra grenar utan den. :)

Lycka till!

2010-09-19 @ 14:59:41
URL: http://nogg.se/livetsallehanda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0