Rejs

Nu är vi just hemkommna från ett pass i skogen. I 2 timmar irrade vi runt kring bhk och hittade hur många nya fina stigar som helst. Vi hann ju inte direkt prova alla, men några. Och där ska vi verkligen gå oftare. Bil krävs ju för att komma dit, men det har vi ju oftast hemma :)

Det blev ett riktigt pass för grabben idag för vi gick fort vill jag lova. Upp och ner för ravinerna i en jädra fart.. Tungt av blötan också. Jag slutar aldrig förundras över hur in i helsike smidig han är? det kommer jag nog aldrig komma över. Dessutom hade vi så oerhört kul. Han bjöd upp till mängder med lek och var ruskigt lyhörd.

3st upplet lägs vägen och fy bubblan vilken rackare :) Ut i en jädra fart, en noggrannt och ihärdigt sök och en jädra fart in precis som häromdagen. Ibland kan han tröttna i söket om han inte hittar efter några minuter men nu höll han på länge. man ser verkligen glädjen i honom när han hittar den :) Och direkt till mej med världens skutt. Tack baklängeskedjing!!!

Ful bild jag vet, men kolla gossen XD Man kan inte ägna en sekund åt någon annan utan att han blir svartis :) Höga proterster!

Kvällen tillbringas i staden, då bästis fyller myndig. Nu har jag höga förväntningar på kvällen, medan Julle såklart ska vara hemma han. Ett märgben är han värld efter den ruskigt roliga prommenaden idag.
Ha det bra så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0