klick klick

I tisdags började vi en ny kurs :) En klickerkurs för Sara Moll som vi tränat med lite förut och första passet bestod av teori, så Julle fick vara hemma han. Det kändes väl som teorin var rätt bekant med repetition är alltid bra. Nu ser jag ruskigt mycket fram emot detta. Han ska få bättre stimuluskontroll, jag ska försöka jobba bort frustrationen som med jämna mellanrum dyker upp och jag ska framförallt nå målen jag sätter upp. Hur många miljoner beteenden har vi inte som är halvklara!!!

Det verkar va ett roligt gäng :) Nu ägnar jag en vecka till att klicka för allt allt och allt. Det är ruskigt kul att se hur gossen själv utvecklar beteenden och formar dem. Oavsett om jag klicker för allt så tar han alltid in på något spår som slutar med något helt nytt. Han är begåvad min Julius.

En för jävla kul kväll ute på ankan på onsdagen och Julius blev omhändetagen av resten av familjen.
Torsdag: Prommenad tillsammans med Lovisa och hundarna Sally&Alice. Alla tre hade en sån jädra energi att det var helt sanslöst, anåda vad de härjade. Julle hade för en gångs skull riktigt kul med lille Sally. Annars brukar hon hålla sej på egen hand och inte vara intresserads men nu var de ett riktigt busgäng alla tre.

Gammal bild från förra året på gänget. Nu ska grabben och jag ta oss en lång prommenad någonstans. Frågan är vart, jag är så oerhört trött på samma gamla rundor nu. Får försöka hitta något nytt :)

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0