Julius

I söndags bar det av mot skogen för svampplock och diverse skogsaktiviteter tsm med mamma och Julius såklart. Han sprang på bra i den blöta marken så det blev ett riktigt pass för gossens lille kropp. Han hade ruskigt kul när vi körde kurra gömma med honom båda två. Ett tag skickade vi honom mellan oss med ett stoort avstång och endast kontakt på telefon. Det är till att vara vågad :)

Ett stycken ca 700m långt personspår fick han som han klaradet ganska fint. Delvis var det perfekt och delvis rätt kasst. Men han hittade slutet ;)
Även två stycken rutor med uppletande kördes med 4 fynd i varje. Han hade väldigt bra fart både in och ut, samt sökte ruskigt ihärdigt trots att det emellanåt tog ett tag att hitta. Min duktiga lilla plutt.

I måndags fick Julius dock en vilodag från sin matte. Jag har ju som tidigare nämt låånga dagar då, hemma lagom till 20.00 så då blir det bara mat, rastning och sen sova i princip. Men en långis i skogen fick han av pappa. Han hade sprungit på bra, men inte riktigt härjat loss som galningen kan göra ibland.
På kvällen bjöds det på ben!

Idag ska vi på klickerkurs ikväll. Det ska bli kul. Dock måste jag åka tidigare för att hinna köpa en klicker, min försvann i skogen :(

Ha det bra :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0