skoogen.

I fredags blev det skogsrejs för grabbens del, första gången på en vecka. Förra helgen var det bara halvskog :)
Han hade spring i benen, något så enormt också. Men de klart, han skulle ta igen 4 dagar utan lånigis!!
En uppletanderuta med 6 fynd i som gick kanoners kanoner. Lycklig över att vi var igång igen.
1ggn när han hittade ett fynd och var påväg mot mej fick han nys på nästa, och vände riktning för att hitta det innan han levererade till mej :( men jag tror inte det blir några problem, han kom på sejsjälv rätt snabbt att det var "fel".
Lite träning längs prommenaden också. Här kommer en film på vårt sittfint-projekt.
Mot slutet försöker jag slänga in lite omvänt lockande. Och jag skrattar verkligen åt mejsjälv när jag ser det såhär efteråt. Har testat sen dess med betydligt högra hand och öppna/stänga istället för att sätta den bakom ryggen, och ja, tajmingen blev liite enklare då. Det är bra med filmer :)

Föresten, när började Julle hoppa? :) Haha märkligt värre, att han lixom hux flux erbjuder det en tre-fyra ggr.

 

Idag är det ju älgjakt igen :( så en 7km långis blev på byn. Julius gick lös en bra bit och sprang visserligen hejvilt över en gräsplätt, men annars är det rätt tråkigt med sånna prommenader tycker vi. Idag har vi tränat lite vidare på sittfint, och tro det eller ej burlekar för första ggn sen 2 veckor. Han kom ihåg den gossen :)

Plugg har 3/4 av dagen ägnats åt också, men i veckan ska vi njuta av varandras sällskap.

Sista kurstillfället på tisdag också, vi bubblan vad synd. Vi blir verkligen så oerhört mycket mer motiverade när vi tränar tillsammans med andra. Hoppas vi inte tappar gnistan efter det här, men det tror jag inte för just nu är grabben i en sån perfekt attityd till den här typen av träning (mestadels, haha inte på kursen i tis).

Ha det bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0