kallt.

Torsdag bjöd på endast en nix till mormor där vi satt med samhällskunskap. Härligt med experthjälp och mysigt sällskap alltid. Julius fick fika som vanligt och ett hejdundrandes fnatt ute på gräsmattan när matte jagade honom och skulle blåsa honom på magen ;)
Dessvärre träffade hans ena tand (oavsiktligt) en närv på min handled. Det var millimeters millimeter från ett svimmande vill jag lova. Anåda vilken värmeomsställning och vilket illamående. Hur kroppen kan reagera vid smärta egentligen, facinerande. Tror gossen märkte av det hela för han stack farm och började slicka mej i ansiktet, vilket han aldrig gör på någon..

Igår blev det prommenad till sjön tillsammans med mattes sköna tvillingkompisar. Julius sprang omkring medan vi stannade vid varje färgglatt träd. Han var dutti, men han hade kanske inte sådär extremt roligt.

Just det, i torsdags när jag drog en film på kvällen körde jag burlekar samtidigt som planerat. Gossen somnade för första gången i buren. Alltså för första gången under träning, annars sover han ju i buren på natten om han vill, vilket är hela sommrarna och ibland under vintern. Lyckligt i alla fall :) Nu ska jag börja sätta på ett kommando på det hela, och fortsätta nöta på :)

Baklängeskedjningen har gått kalasbra. Det här med att sätta sig vid plastlocket har han fattat. Vi har inte hunnit träna så mycket på det, men de pass vi kört har det gått framåt.
Och idag lär vi hinna med massa träning! Just nu är Julius vid motionsspåren med pappa.

Ha det bra ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0