Jullebulle

Härligt med fredag må jag säga :)
Veckan har varit lite halvaktiv för Julle, inga tokkörningar men heller inte helslappt.
Måndagen bjöd på långis i motionsspåren med pappa, jag slutade sent som vanligt.
Tisdagen var det ingen kurs denna veckan, så vi körde lite burlekar hemma. Grabben prommenerade 5km med pappa i skogen och 6km med mej och hundkompisen Alice.
Onsdagen bjöd på knappt någonting. Lite burlekar men ingen långis.
Torsdagen blev det heller ingen långis. Jag hann helt enkelt inte allt. Men en timmas träning ute på gården blev av och jädrar vad skön han är. Han stannar i buren i flera minuter med gömd matte numer. Klockren var han! Slängde sig in i kamplekar, fick fnatt efter fnatt när jag jagar honom och slänger sig på rygg för att bli kliad. Vi hade verkligen såå kul igår.
På kvällen var det dags att säga hejdå för iår till våra goa tyska släktingar som åker tillbaks till Tyskland. De kommer dock tillbaks om ett halvår, men det är alltid lika tråkigt när de åker.

Morgonen har bjudit på ytterligare lite burlekar.
Haha, när vi satt och åt frukost hela familjen funderade vi på vart gossen var (han brukar alltid hålla sig inom säkert avstånd ifall något trillar ned), och då ligger han i bruen ute i vardagsrummet och väntar på fri. Lille älskade gossen :)

Nu ska jag till skolan för två lektioner, sen tar vi hälj med allt vad det innebär. Grabben ska få vad han förtjänar :D
Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0