fysträning.

Är vad helgens tecken gått i. Desto mindre med annan träning dessvärre. Jag får vekligen inte tappa burträningen nu känner jag..
Usch, veckan bjuder dessutom på 3prov, varav det värsta ämnet som exicterar på detta klot (=historia, haha säg det till brorsan som är historielärare. Det är min egna lilla hemlis).
Lov om två veckor, då jävlar!!

(What, menar du det? haha)
Igår fick ju Julius först 5km med pappa i motionsspåren. Lös i skogen yihaa, Julius behövde det efter den här veckan med älgjakt. Sen fick han 7km powerwalk med mej, men han ville inte riktigt följa med, fast jag slet allt med honom :) Han blev allt nöjd, för sen fick han leka med en terrier lite. Eller mja, Julle rusar hit, dit upp och ner och vill leka medan den andra stod blixt stilla och tyckte han var larvig. Om nu detta kallas att leka? ;)


Idag gick vi efter några timmars plugg 8,5km powerwalk. Ner mot sjön där gossen fick doppa tassarna, mer ville han inte idag :D vidare mot slalombacken och med en jädra speed uppför den. Pulsen var maxad vill jag lova, men någon mjölksyra kom aldrig. Tänkte detta kunde vara bra träning för Julle men nää på honom märks det ju inte. Han ruchar vidare och undrar va fasen jag stannade vid toppen och andades ut för. Korkade lille galning :)
Jag hade honom kopplad under backträningen. Tänkte att det var mer styrka jag var ute efter, skulle han vara lös skulle det bli mer intervaller om jag känner honom rätt, och det fick han ju hela vägen dit och hem.

Nu har vi varit hos mormor hela eftermiddagen. Det älskar han, och hon med för den delen :)
Ha det bra sålänge!!

Kommentarer
Postat av: sofie

Hurtiga ni! :D Lycka till med proven i veckan!

2010-10-17 @ 21:11:27
URL: http://www.sofiegustafsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0