det nya objektivet är kommet.

Yepp nu är det här!!
Ett 18-105mm, previs vad jag behöver. Bländare 3,5-5,6. Klickade hem det för 1600:- på tradera. Mitt tidigare är ju betydligt bättre, med bländare 2,8 hela vägen, men det är så dyrt att jag drar mej för att dra med det i skogen :)
Det här kan jag lixom göra vad jag vill med, går det sönder så gör det lixom!
Så skogsbilder blir :D 18000 eller 1600 är en viss skillnad.

Kurs igår, och enda hunden :O Så en privattimma typ. Vi testade lite allt möjligt, och just nu jobbar jag på baklängeskedling. Han ska springa till ett plastlock och sätta sej där. Det går kanoners!!

Tidigare i eftermiddag vad han dock omöljig, på ett för underbart härligt sätt. Ni skulle sett honom.
Frivilliga sitt kopplade han ihop med endast sitt på den  bruna mattan.
Därefter slängde han sig i bädden och låg där och väntade på godis,
Därefter ruschar han in i sovrummet och slänger sig i sängen och väntar på godis.
Generalisering av burlekar i bott här, älskade ko :D

Mera kedjing blir, därefter 7km powerwalk med Sandra och tillsist Trojafilmen och burlekar undertiden.
Svekskaprov imorn, antiken så tyckte Troja skulle passa bra, vi får la se ;)

Ha det bra!!

Kommentarer
Postat av: sofie

Roligt med nytt objektiv! :) Trevlig helg!

2010-10-15 @ 22:48:48
URL: http://www.sofiegustafsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0