slapp.

Oj vilka täta uppdateringar :) imponerande!

Gårkvällens kommandoträning gick riktigt riktigt bra tyckte jag. Men under dagens långis förstod han ingenting utan erbjöd helvilt och hörde fel kommando XD Komiskt! Bara för att jag inte gjort detta tidigare :) Men vi ska bli kommandokloka bådatvå, någon gång..

Idag ville skurken inte alls förlja med på prommenad. Pappa har nämnt att han stretat emot lite under veckan. Han gör så ibland Julle. Extra mycket under vissa perioder, och drar man med honom bara så kommer han allt på att det är ganska kul efter ett tag. I skogen är det dock helt andra bullar :) Han gillar inte stadsprommenader, och det märks så väl. Han är ju lite speciell, fast det är väl alla :D

Vi har busat lite i snön också. Och en helvild lek på köksgolvet. Klumpedunsen trampade på mej hit&dit för att få tag på hajen (leksak) innan han slutligen la sej ovanpå mej. i äälsar bitas, gnagas och brottaslekar. Det gör vi flera gånger om dagen!

Jag har sökt ett juljobb idag också :) På mannen jag pratade med lät det inte alltför omöjligt så nu har jag skickat in min CV och håller tummarna :) Några tusen extra att sätta in på sparkontot vore toppen!! Studden lär väl kosta endel också :( och inte minst allt jag planerar för framtiden.

Ha det bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0