shorty.

Lite snabbt sådär:
Igår - Julius var med pappa och fiskade hela dagen. Han hade skött sej fint och har en riktig glöd under sulorna. En halvtimmes prommenad med mej och lite kommandoträning. Filmade, och jämförde med en film från förra veckan. Det går verkligen framåt, även om jag ibland tvivlar.
Ett kemiprov avklarat, och det gick riktigt bra, tror jag.

Idag - Pappa hade fått för sej att åka och plocka tranbär såhär i mitten på november. Vi hängde såklart på, det är sällan vi hinner med skogsisar innan det blir mörkt, men idag så. Julius var till en början väldigt intensiv, och alldelses i sin egen bubbla. Han lyssnade på alla KOMMANDON men har var inte det minsta lyhörd. men efter lite lek och bus blev det andra bullar och gossen blev sejsjälv igen. Han ruchade på som bara den den timme vi var ute. Ingen träning blir idag, ingen av oss orkar just nu.
Jag har lyckats beta av både labbrapportskrivande i kemi, samt skrivit en krönika i svenska. Hugaligen, skriva sånt där är inte riktigt min grej, men det känns bra. Möjligtvis att den är för kort men.. kollar det imorn. Orkar knappast börja fila på ett nytt upplägg :/

Lång dag imorn, hoppas hinna med långis+träning iaf..
Ha det bra!



Kommentarer
Postat av: sofie

Jag bor i Östersund nu... Vill INTE bo kvar.!

Jag har också funderat starkt på Göteborg. Och nu har jag även börjat fundera mkt på Stockholm... Kommer ju hinna bli helt hjärntvättad innan det här är över känner jag. Får ingen rätsida på något känns det som.:S

Du. kan du inte adda mig på facebook el msn förresten? lättare att babbla där haha :)

[email protected]

2010-11-17 @ 21:14:08
URL: http://www.sofiegustafsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0