långa dagar.

Inte kommit hem tidigare än fem någon dag denna veckan, och då har det varit becksvart ute så några skogsisar har inte blivit av. Ett matte E -prov och en biologi B -redovisning till ända. Nu är det kemi breddning nästa. Och en sak är säker, jag ska INTE jobba inom läkemedelsbranshen.. Alltid något :)
Några långisar i samhället istället, med det är så jäkla tråkigt tycker vi båda. Lite småträning har vi gjort, men inte mycket mer har hunnits. Känns som komanndoträningen inte ger ett skit. Han förstår inte själva ordet hur mycket jag än repeterar och fixar, dessutom erbjuder han fortfarande beteendet fast att det inte resulterat i någon belöning på bågon vecka. Korkade goding. Jag ska kämpa vidare!

(Sånna här bilder äälskar jag. Det kan vara hur kass kvalité som helst, men man bara avgudar dem ändå :) Julius för två år sedan).
Förövrigt så äälskar den lilla isbjörnsungen snön även i år. Äta, äta, äta snö är det absolut bästa som finns. Så ibland betar man inte av många meter per minut då han ska slänga i sig sånna mängder;) Men han blir lättmotiverad utav bara sjutton när det finns någonting runtomkring som han verkligen vill ha, och det gillar vi!
Helgen bjuder på mera kemiplugg, och långprommenad i SKOGEN för en gångs skull under detta dystra (men mysiga) halvår.

Nu ska jag köra lite kommandoträning med gossen igen, får så om vi kommer någon vart. Sen ska vi sova!
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0