Förundras över min älskade gosse :)

Själv har jag spenderat veckoslutet i sängen. Fredagen var 100% klockren. Lördagen gick vi en långis i skogen och resten skulle ägnas åt plugg. Söndagen däremot skulle bli en riktigt genomkörare för Julius skalle och korpp men..
Jag fick så enormt ont i magen. Gick och la mej i lördagskväll och gick upp först idag tisdag för att jag verkligen behövde gå på matten och kemin.. Inte lyckats äta något sen i lördags, men annars ;) Haha, skoldagen var helt okej. Trött som in i satan, och homogena differentialekvationer av andra ordningen när kroppen går på sparlågor fungerade inget vidare..

Nu är vi friska :) Som mörtar. Förutom maten då, men jag ska börja stoppa i mej lite grann i morgon så får vi se. Julius är verkligen en pingla :) Tar allt med ro, ligger och sover dag som natt och ställer inte till med något. Några extra skall på brevbäraren på morgonen men vad sjutton.

Idag fick jag sätta mej med historiauppsats så tyvärr blev det inget för honom idag heller. Avskyr verkligen att sätta stjärnan bakom allt. Han var så härig nyss på rastningsrundan. Ruchade hit och dit, upp och ner, käkade snö, tog sats och stutsade upp på matte och om igen :) Det räckte med att höja handen så kom han stutsandes. Härligt ändå, men synd att han inte fått vad han behövt just nu. MEN imorn är det kurs igen :) Fortsättning på klickerkursen hos Sara och det ser vi fram emot vill jag lova, Julius med kan tänkas!

Hörs mer efter den :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0