Julle har vart på kollo..

Nu är vi hemma efter en skön helg vid sommarstugan. Vi kom dit vid 23 efter mitt jobb i fredags och stannade tills idag, söndag förmidddag :)

Jag hade planerat något spår och lite annnan nosträning, men det sket sej. Vi hade ingen lust någon av oss så Julle fick nöja sej med maten på gräsmattan somvanligt, och en massa spring i skog&mark! Nosen har han använt i alla fall kan jag lova, han älskar nämligen att strosa omkring och lukta i skogen.

Under lördagen blev det flera prommenader till udden där Julle fick plaska omkirng i vattnet och spana på Kanadagäss medan vi satt och njöt av värmen. I linne och uppvikta jeans kunde vi sitta ute på bryggan och glassa i solen. Flera timmars plugg blev dessutom gjorda, dock var det inte i närheten av allt jag planerat att hinna med, men va tusan..



(min nya favoritbild )
Jahapp och när vi skulle åka hem var detta vad vi stötte på i skogen:
Okej nu ska jag sätta igång med mer plugg, ikväll bler det jogging för vår del, senast var i onsdags så nu behövs det.
Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: sofie

Låter som en jättehärlig helg :)

2010-05-16 @ 22:36:15
URL: http://www.dogpower.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0