Hej igen :)

Oj. nu var det ett tag sen. Plugget tar nåt enormt mycket tid just nu.. så datorn måste vänta, även Julle får stå åt sidan lite mer än vanligt.

I onsdags joggade vi, torsdag&fredag&lördag gick pappa 5km på motionsspåren i skogen med Julle, söndag gick vi långisrundan i skogen och idag har vi joggat (även det i skogen som alltid). Haha vilken snabbsammanfattning ;)

(Världens vackraste pärla, f*n vad jag älskar dej)
Igår gick vi även ett spår för första gången på ett tag :) Och det gick åt skogen, tänk så passande :) Ca 200m långt, mad 5h liggtid. Grabben var nåt så förbannat intensiv och ivirig att allt gick snett, men han hade förbaskat kul i alla fall, det är det viktigaste för mej.
För ett år sedan när vi spårade blev jag mest irreterad varje gång på att han inte fattade hur han skulle göra och att han slarvade. Även om jag inte visade det för honom så blev jag oerhört frustrerad inombords och såklart märkte han det också. Men numer känne jag bara att vi ska hitta på nåt kul  tsm, och det gör vi ju varesej det går bra eller inte, dessutom vet jag att det är ungefär 50/50 om spåren går bra eller inte för oss :) I helgen ska jag testa en ny teknik får vi se, jag ska lägga mat i fotstegen, tror det kallas IPO-spår eller också är jag helt ute och cyklar..

Hit, till sommarstugan ska jag i hgelgen tillsammans med dessa tre. Precis som för exakt ett år sedan. Bilden är från den helgen och HERRE vad vi njöt av våren då, hoppas det blir detsamma i år ;) Jag har planerat in nåt spår, massor med skogsprommenader och såklart lek med bästiesn Alice :) Jag längtar! Det kan hända att det blir deras sommarstuga om det skulle vara så att de andra har planer för våran, men isf blir vi bara på andra sidan sjön :)

Nu ska jag plugga mer kemi. Jag längtar till provet på onsdag så jag blir av med ett till, då är det bara att hugga in på nästa.. Jo just det, jag har fått sommarjobb också :) Så jävla bra ändå!!! Mer om det senare.

Ha det bra! 

Kommentarer
Postat av: sofie

jäkla plugg. tur det snart är över!

tummen upp för sommarjobb :)

2010-05-14 @ 22:53:50
URL: http://www.dogpower.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0