Idag bjuder jag på bilder :)

Det va ett tag sen nu! Men vi har inte gjort något direkt banbrytande. Prommenerat massor, som vanligt. Joggat några gånger och småtränat lite grann..

Vi längtar så förbannat till barmark så vi kan börja lite mer på riktigt. Jag vet att vill man så går allt även innan, men usch vad jag hatar att få snö inanför skorna osådär. Fy bubblan, vi väntar hellre så man kan vara ute utan jacka också. Med några tröjor borde det väl gå i april :)
Eller en resa vore ju inte helt fel. Shit va det skulle sitta perfa nu ;) Bläddrar dagligen igenom mina gamla bilder, idag bjussar jag på tre från Malaysia. Vi var där i tre veckor i april 2007. Där hade jag ingen aning om att det fanns en liten guldgosse hemma i Sverige som väntade på mej. Mitt lille lyckoguld :D

Vadå härligt? Det är fasen vykortsvarning på denna. Bortsett från den fula, ofärdiga hyddan där ute.


Min mor och jag fångade en haj, oerhört smal, trots att den faktiskt var bortåt 70cm lång. Den ser arg ut!


Det var på den tiden jag var besatt av fotboll, men sen kom Julle :D och det är jag förjävla glad över.


Igår när vi joggade till sjön stod det en vägskylt efter ca 1/4 av vägen. En sån där trekantig hög som min midja ungefär. Och jag höll på att få lämna Julle där. Han vägrade följa med pga den där läskiga skylten. Han morrade och skällde med svansen rakt upp och rest ragg. Stackarn :( Alla andra som passerade skrattade åt honom. Efter mycket möda fick jag förbi honom, för jag vill inte tvinga honom heller. Men han vände sig om en bra bit efter för att kolla så att inte skylten kom jagandes. Är det inte typiskt min mesJulle!

Vi joggar ju somsagt även hemvägen numer. Och där är det jäkligt trafikerat=koppel på. Får han bära mattes vante går det kalasbra, men annars sätter han sej när och ska INTE följa med, väldigt märkligt. Jag förstår att han ser det som ett arbete och det där, men va fasen skulle han inte kunna hänga med utan att bära för. Hur gör vi i juli? XD



Ha det bäst!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0