Something exciting :P

Vi är på gång, vi är laddade vi är tända vill jag lova :) Ett nytt trix är på gång, men vilket får ni inte veta. Det blir en överraskning när det är klart.



Hittills har vi gjort två pass. Ruskigt korta men effektiva, det är så jag får jobba numer tror jag. Jullis har ju en LITEN (ehehe) tendens att bli övertaggad och aningen stressad när han ska erbjuda beteenden och det i sin tur leder till en jävla massa irreterande skall emellanåt, men just nu ligger han perfekt i aktiveringsnivå. Eftertänksamt, lugnn UTAN skall!!!!  Och den perfekta avslutningsbelöningen är hittad :) Kli på rumpan, då morrar han högljutt och riktar nosen i vädret, mums!

Today har vi gått långis is skogen i regnet. Fy fasen för att spatsera omkring sjäv jämt, jag vill ha en prommenadkompis NU XD

Jahapp.. Hare bästis!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Det vill jag med ha!! Men nu är det banne mig dags att ses snart! :)

2010-03-23 @ 22:06:23
URL: http://specs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0