Skogen ;)

*Idag joggade vi faktiskt en annan runda. Tja så värst NY är den ju inte direkt, det är ju skogsrundan vi alltid GÅR fast vi sprang den idag haha. Det var för jävla jobbigt vill jag lova för vart tionde fotsteg sjönk ner flera decimeter, snacka om syra i benen :O



*Nu på kvällskvisten skulle vi gå en halvlång nix i skogen någon km härifrån, men vi vände ganska fort. Julle var väldigt observant på något inne i skogen, vaktskällde emellanåt och var dessutom ruskigt sugen på att sticka dit. Fanns ingen annledning till att reiskera något, då jag är garanterad över att det var ett av byns rådjur.
Men jag måste säga att Julle är riktigt duktig  trots den grymma störningen. Han var trots allt observant på mej och det räckte lixom med kravlösa kommandon. Fast det vet jag såklart, jag skulle inte släppa honom lös i viltrika skogar om han inte lyssnade. Dessutom mötte vi två andra guldgossar och Julle nitade såklart (utan kommando) också passerade vi kopplade tillsammans XD



*Nu har jag två dagar kvar i skolan, sen är det lov i 10 dagar :) Fy bubblan vad underbart. Jag ska lägga spår och köra uppletande med Julle vill jag lova. Hoppas att snön smälter snabbt :) Sen ska jag försöka få klart det hemliga trixet också. Och förhoppningsvis åker vi och hälsar på Sofie&Specsarn, vi väntar på svar :) Det skulle Julle gilla! Jag vet att de ska resa bort, men inte exakt när :)

Ha det bra sålänge ;)



Kommentarer
Postat av: Kerstin

Jaså är det värmland du bor i? :) Jag ska till Töcksfors av alla ställen. Var i värmland bor du? Är det så fint som de påstår i värmlandsvisan då? ;)

2010-04-01 @ 11:43:04
URL: http://nogg.se/livetsallehanda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0