Klarat teorin :)

Till att börja med klarade jag teorin idag :) Endast 2 fel. Inget plugg så långt ögat kan nå framöver! Uppkörningen dröjer dock ett tag, långt in i juli efter vårt gotland besök och allt.. men en sak i taget.

Idag har Julius Joggat 5km, prommenerat 5km i skogen och tränat vardagslydnad på gräsplanen i en timma. Det var faktiskt lite kul för när vi joggade vyklade en man ikapp oss, han frågade om jag var idrottare för han tyckte att jag sprang så rätt :) Han hade tränat måånga i just friidrott tydligen :) Kanske nåt att satsa på? (eller inte)Det var andra dagen i rad nu som vi kör en timma vardagslydnad på morgonen. Jag glömmer lätt bort just vardagslydnaden och kör enbart aktivering annars, men nu ska vi putsa :) Vi har mest tränat svåra inkallningar och halt (stanna från fart). Idag var han ruskigt aktiv så då passade jag på att träna lite fritt följ, varför egentligen? Jag menar vad sjutton ska jag ha det till men ändå..


(Visst är han söt; flygig päls och en fluga på huvudet, godingen)
Jag måste bara säga det att fy bubblan vad kul vi har tillsammans grabben&jag. Det räcker lixom med en leksak så kan vi busa omkring, sprattla på rygg och naffsa varandra i kindfläsket i flera timmar i rad :) F*n vad jag älskar denna guldgossen!

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Hahaaaa!!! Grattis! :D Nu får du övningsköra mycket, så klarar du uppkörningen lika fint! Förstår att det är drygt när det dessutom är såna avstånd, men tänk sen vad skönt att ha det!



Vad sööööt Julle var som valp! Han är söt nu också förstås ;) Men det är nåt speciellt med goldenvalpar... Riktiga gosedjur :)

Ha en skön midsommar!

2010-06-24 @ 00:17:23
URL: http://nogg.se/livetsallehanda
Postat av: Sofie

Åh grattis!!



Jo jag är allt ledig mera, vi kan ju ta någon dag! Specs har förresten lärt sig att simma nu så han vill nog visa upp sina nya kunskaper för julle ;)

2010-06-24 @ 09:18:13
URL: http://specs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0