Jobb

Okej, dagen började hemsk. Julle&pappa drog iväg ut i skogen för femkilometers-rundan som brukar ta ca 1h. Idag var de borta i nästan 2, utan mobil och båda bilarna var upptagna. Jag var helt 100% säker på att Julle fått nys på nåt rådjur och försvunnit.. men de dök upp :D Julle hade skött sej lika underbart som vanligt, hur kunde jag tro något annat? De hade bara träffat lite folk längs vägen!

Därefter tog Bullpojken och jag oss en lite nix mot dungen där han borstades&klippte naglarna. Som ni ser behövdes det ;) Lite bus och mys i gäset och vipps var det dax att jobba för min del. Precis hemma från jobbet nu. Jobbar i receptionen på en camping om jag inte sagt det och det behöver väl knappt nämnas att det är endel folk på campingen i dessa tider. Hugaligen!

Nu ska vi sova gossen&jag :) Imorn väntar jobb för min del 15.30-22.00 det är väl ändå undebrara tider på midsommarafton? Haha, jippie! Innan dess ska vi hitta på nåt skoj :) God natt, och GLAD MIDSOMMAR!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0