Ett bildregn

Idag bjussar jag på ett smått bildregn.

I tisdags tog gossen, pappa och jag i mer hårdhanskarna och lyfte i båten :) Tog en dagstur med lite fiske och massor med sol&bad. En aborre var blev det, och dessutom årets första dopp/simtur ute på ön. Fy fasen vad jag älskar den ön ska ni veta, där ska jag leva i sommar bara jag får ledigt någon jävla gång.
För övrigt: Kolla in Julle på bilden XD Kan man va sötare? Allt verkar hänga lite halvt på sne :D

Här står Julle i fören och flinar medan matte håller i honom :D


Julle: Jaa matte vad vill du? Jag har faktiskt inte tid..
Kolla in rumpan XD snacka om fluff.

Jahapp, nästa dag :) Efter jobbet tog vi oss en nix ut på piren där vi satt och snacka med lite vänner i solskenet. Gossen var med och tiggde mariekex och spanade in flygande border collies :) Och sprang som en sate i gräset förstås!

Nu ikväll har vi varit och rejsat loss i skogsdungen. Tränade lite inkallning och halt, men mja vi var inte riktigt på topphumör så. Nog för att han lyssnar, men ingen av oss orkade engagera oss sådär fullt ut ;) Imorn jobbar jag kväll, så på¨förmiddagen vlir det lite träning kan täknkas :)
Ha't gött ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0