18

Idag blir man då 18år gammal :) Göttans!!!
Gossen och jag började med att springa femkilometersrundan innan frukost. Väl inne i skogen träffade vi på Lyra, en siberian husky som han rejsade omkring med ett bra tag, så ett uppehåll i springningen blev ju :/ De sprang och sprang, Julle doppade sej i varenda pöl och hade almännt trevligt med den vackra damen :) Det var lite lustigt, för husse berättade att en annan gubbe som också går den runden (brukar jogga om honom ibland) hade hittat ett rådjursben uppe i en gran för ett tag sen, haha. Minns ni? Det var ju jag som slungade dit den när Julle kom apporterandes, haha!

Ser ni vilken underbar päls Julius har fått :) Så vacker så. I vintras var han halvt snaggad och halvt trassellång, så nu har det växt ut ruskigt snyggt. Antagligen för att han jag&mamma sover ute hela sommarhalvåret och bygger upp våra underpälsar haha, jag tar det en annan gång ;)

För övrigt har jag nyss gjort en kontroll av vardera bil här hemma. Upptäckte en jädra massa: en glödlampa, bromsservon och kylarvätskenivån på den ena. Fläktremmen (eller hette det nåt annat tro?) och framdäcken på den andra. Haha, märkligt då den ena är nyservad, som om bromsservon skulle vara trasig då. Jag måste kolla upp detta med körledarn imorn..

 

Nu är den fotboll, hoppas på Tyskland. Släkten tippar hela skiten och jag har mina planer på att ta hem alltihop i år :) Ha det gött!

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Wohoo! Grattis på födelsedagen! :D Jag har förstått att du siktar på körkort inom kort? Det kommer att gå kalasbra, det är jag säker på :)

Ps. Har lagt upp en ny film från en agilityträning. Visserligen en månad gammal dock ;) Du är nog vårt största fan ;D

2010-06-15 @ 03:07:06
URL: http://nogg.se/livetsallehanda
Postat av: sofie

Grattis i efterskott! :D

2010-06-15 @ 17:31:21
URL: http://www.dogpower.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0