Oj

Nu har jag egentligen så mycket att skriva, men jag skiter i det bjuder på bilder och skriver lite istället ;)
Julius och jag har varit i stugan och sovi en vända. Prommenerat i skogen, hittat massa svamp, badat och haft det gött :D

Såhär sött smög han omkring i buskarna på onsdagskvällen!
Han fick dessutom spö av grannkatten haha. Det var så oerhört kul o se att jag låg dubbelvikt på marken av skratt. Först märkte jag ingenting, plötsligt sprang grabbemn iväg med en jävla fart, svansen rakt upp och högt huvud. Katten ger ifrån sej en hel hög med olika ljud. Antagligen snärtade hon till honom rejält för i nästa sekund sitter hon kvar medan Julle kommer travandes tillbax med svansen hängandes rakt ner och huvudet nästan släpandes i backen :D Alltihop på några få sekunder, det går inte att föreställa sej bilden!

Vi träffade dessutom på en skock kossor vid stugan. Julle funderade om han skulle hoppa på ena kvigan också, men efter lite övervägande insåg han att han inte riktigt hade storleken med sej.

Nu har jag jobbat en hel del. Men lite lite aktivering utöver långisar har vi hunnit :) Bland annat har vi varit ute på andjakt :) Är det inte underbart att se en golden utföra det han en gång var avlad för? XD Sen att det handlar om en plastanka hemma i parken spelar väl fölr sjuttion ingen roll :D haha

Imorn drar vi till stugan efter jobbet. Ha det!

Kommentarer
Postat av: sofie

Mysiga bilder. Hoppas ni får det bra i stugan :)

2010-07-20 @ 14:06:43
URL: http://www.dogpower.nu/
Postat av: Kerstin

Härliga bilder! Och vad mysigt ni såg ut att ha haft det på Gotland! :) Julle påminner rätt mycket om Oscar. Samma lekfulla sätt och mimik.

Grattis till körkortet också! :D Nu är det bara att åka ut och köra så självförtroendet sätter sig också :) Jag tyckte det var läskigt att köra ensam i början, utan det där extra paret ögon som kunde varna en om nåt var fel, men det släpper rätt snart :)

Ha de fint!

2010-07-20 @ 14:47:30
URL: http://nogg.se/livetsallehanda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0