KÖRKORT

Jajjemän det stämmer. Igår klockan tio small det. Skönt att bli av med skiten, inget mer plugg och ingen mer som granskar en. NU är det sommar!!

Julius har fått massa motion av pappa i några dagar här- Träning hat inte hunnits med då jag jobbat varje dag. Men nu väntar två dagars ledighet som ska spenderas i stugan. Där ska han få stå i centrum vill jag lova!

Idag bar jag mej iväg på min första egna körtur, förutom när jag körde tbx bilen till körskolan efter uppkörningen. Det skulle bära av mot ett tjärn någon mil bort, men åskan och blixtrarna satte stop för det. Istället åkte vi till Lovisas sommarstuga ytterligare två mil bort där vi badade i 1,5h. Simmade, hoppade, dök och skubbade oss rena med dirverse krämer. Mysigt värre!

Nu åker vi till paradiset :D Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0