Hemma!

Nu är vi hemma igen, efter en alldeles undebar vecka på Gotland tillsammans med familjen. Jag tänker inte skriva sådär värst mycket, istället bjuder jag på massor med bilder :)

Kan man bli sötare än denna lilla gåsungen?

Gossen under en av våra morgonrastningar.

Det var ju Almedalsveckan på Gotland, min mamma jobbade där lite smått några dagar i en monter så vi passade såklart på att gå och lyssna på några partiledare. Det var ruskigt intressant med tanke på att det blir första gången att rösta för mej. Julius verkar hur som helst ha bestämt sej :) Det var många som skrattade på honom när han kom traskandes med en sosse-ros i munnen ;)
Julius goes polishund :D Det kryllade ju av  poliser blnad politikerfna, och dessa två ställde upp på en bild. Julle veerkar dock vara mer intresserad av oss.

Helt otroligt hur en bild kan bli. Den ser extremt tillgjord ut, men faktum är att jag bara dragit lite i nivåerna. Coolt!

Snacka om semesterbild. Att Julius är en livsnjutare råder det inga tvivel om.

Sista kvällen precis innan vi gick på färjan.

Det var allt för den här gången, har miljoner bilder till som kanske dyker upp nån gång :) Ha de gött!!!

Kommentarer
Postat av: Sofie och Specs

Fina bilder på en himla fin grabb!!



Ja det får vi absolut göra! Är du ledig något under veckan nu? Jag är ledig fram till lördag :)

2010-07-12 @ 09:18:49
URL: http://specs.blogg.se/
Postat av: sofie

Jättehärliga bilder!

2010-07-12 @ 21:49:31
URL: http://www.dogpower.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0