Tja :)

Shit nu vare ett tag sen. Myckaet att stå i haha..

Idag ska jag visa er en film (yiihaa). Förtsa filmen för mej då jag inte fattat ett skit av youtube, men va fasen det va ju skitenkelt ju. Det var i torsdags när jag och Julius åkte skidor. Vi åker vanligtvis tre varv men nu fick det bli fyra så jag skulle filma grabben i en nedförsbacke men misslyckades de tre första gångerna. Haha, så sen jädrar va vi slut må jag säga. Här kommer filmen. Snacka om valp-spring-stil eller varå? ;)



Häromdagen joggade vi till sjön, vi har åkt skidor flertalet gånger och idag gick vi långis i skogen. Mycket av de fysiska. Men det är fasen för kallt för att träna någonting ute. Vår termometer visar för stunden -20,1. Burr! I brist på fantasi har jag börjat träna lite target träning bara. Jag har någon liten plan inne i hjärnan att det skulle vara kul att ha exempelvis en speciell stenplatta på verandan som fungerade ungefär som rutan i lydnaden. Som jag t.ex kunde använda då han är ivägen eller om någon kommer eftersom han blir så överlycklig ibland. Antagligen kommer allt dö ut långt innan detta blir klart, men eftersom jag inte har något bättre att träna på så..



Hoppstå borde jag iof börja med igen nu. Det kanske får bli, när tempraturen sjunker lite. Fast kanske att det går inomhus också :/ Jag ska grubbla!

Ha det bäst :)

Kommentarer
Postat av: sofie

Åh va skönt med lov! jag önskar jag också hade lov. Jag går ju tyvärr i skolan.. och jag tror jag går hela veckan. Men kanske på helgen?

Det vore såååå kul!

2010-02-24 @ 22:04:49
URL: http://specs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0