Mera skidor.

Även idag har vi åkt skidor. Jag min käre far och min käre gossepojk (=Julle). Idag tog vi först det långa spåret, och därefter ett varv på det kortare. Sträckan blev kanske aningen kortare idag, men så det räcker för oss båda i alla fall :)

Grabb skötte sej kanon idag. Han spracng bakom som vanligt, även lite mellan pappa och mej faktiskt. Några få rejs ut i vegetationen men inget nämnvärt. Idag mötte vi tre pers, och gabben klarar av fint att sitta på sidan av spåret och vänta på varsågod för att fortsätta. Det är mattes guldgosse det <3



Imorn slutar jag 17.00 pusstt. Direkt hem oxh direkt på träning. Vilka Ounderbara torsdagar jag har. I alla fall så har pappa planerat att ta med Julle på en skidtur imorgon. Jag hoppas verkligen grabben klarar av att sköta sej med honom, somsagt. Rådjur, rådjur, rådjur. Men det ska nog gå bra. Hela sommaren gick de ju stavgång vid motionsspåren då det gick kalasfint. Inte för att Julle någon gång stuckit på vilt, men jag märker tydligt att han är intresserad.

Nu ska det käkas märgben och ses på tv :) Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0