Hihi

Jogging har stått på schemat, två gånger sen sist. Mot sjön som vanligt dvs 6km (dock bara 3km jogg). grabben har skött sej utmärkt.

Två dagar har han blivit utan långprommenad och idag gick vi skogsrundan (5,6km). Haha, besatt av sträckor eller vadå? :O Idag gjorde jag två inkallningar med härlig belöning men även massor med lek vis spontana inkallningar. Härligt allt känns just nu, vi har kul och det är väl för tusan viktigast.

Titta vilken skönhet han är min grabb. Pinnen i högsta hugg. Shit vad jag älskar dej mattes MYSPROPP <3


Sitt fint
går som smort. Vi har verkligen inte tränat mycket men ändå kan han det faktiskt nu, vi håller åp och sätter på kommando. Det fick bli Kaniiin :) Haha, jag tycker han ser ut som en kanin när han sitter så!

Hoppstå har vi lagt åt sidan en smula, men vi kanskre drar igång imorn igen.

För övrigt har vi haft en gó vecka. Nu är det äntligen HÄLJ.

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Sara och Dagmar

Jag kräver att få se bild på sitt fint!!! :)

2010-02-05 @ 23:10:29
URL: http://minhunddagmar.blogg.se/
Postat av: sofie

Vill ni träffas snart och leka igen? :)

2010-02-08 @ 18:21:22
URL: http://specs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0