Lucia

Snacka om att vi går mot jul :) Lucia idag för sjutton, men tyvärr infinner sig inga julkänslor än. Hoppas dom kommer till helgen när plugget är klart.
Slutprovet idag gick kalas, faktiskt. Inget jag behöver oroa mej för, även om det finns några små förhoppningar om att ett visst betyg ska stå på lappen. Matten har börjats med idag, och 1/3 av boken har gåtts igenom noggrannt.

Fotolektionen skippade jag idag, eller som det brukar heta: Jag jobbar hemifrån ;) Så luciaförmiddagen firades med en låångis i skogarna.

Julius var härligt busig i vanlig ordning. Men dessvärre kastade jag bort en tennisboll som aldrig återfanns. Kastade den 20m rakt framför mej och undrade om gossen lämnat luktsinnet hemma när han efter drygt 14min inte levererat bollen. Fick pulsa mej ut i djupet, men icke. Attans, nu har han ju bara 10 bollar kvar :/

Lite krypträning såhär på kvällskanten och han kryper som en gud (sålänge jag sitter på huk och han får krypa mot mej), alltid något. En rastning med 15min lekspurt med kelpien Indra, och nu väntar en vaarm dusch.

För övrigt rekommenderar jag att ni ställer klockan och stiger upp och tittar på meteorregn (tror jag det hette). Det ska vara mest synligt nu inatt, och tydligen väntas ett jädra spektakel på himlen :) Missa inte den!!! Själv sätter jag klockan på 01.00 och hoppas att det kan vara lagom.

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: sofie

meteorregn.! det hade ju jag velat se!:(

2010-12-14 @ 20:30:53
URL: http://www.sofiegustafsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0