hemma.

Nu är jag hemma efter en helg på klassresa i huvudstaden. Stressigt utav bara h*lsicke. Sprungit omkring med en karta i handen hela fredagseftermiddag och lördagförmiddag. Fram och tillbax till olika sevärdigheter och knappt någon tid till att käka. En teater som var kass och liksaså ett museum. Ett annat museum som var heeelt klockrent, en underbar klass, och en drös med julklappar som är shoppade, så i slutändan var allt prefekt i alla fall :D

Julius var ruskigt saknad. En natt utan honom och det känns verkligen. Helst plötsligt blir det en konstig känsla att man har en hund att gosa med. Älskade plutt.
Dagen har vi spenderat med lite bus/prommenad i det vackra vädret. Till en början smet grannens Australiske terrier och Engelska bullterrier in på gården, Julius blev överlycklig och de tre grabbarna skuttade omkring i snön i en jädra fart. På prommenaden därefter träffade vi på Mosart, och det blev ytterligare lite släppa-loss-lek. Härliga vänner han har min gosse, charmknuttar hela högen!

Vi har tränat lite kryp och lite hoppstå under dagen. Mest för att se hur vi ligger till, men vi måste nog hårdköra de sista dagarna nu om vi ska ha kommit någon vart på kursen på onsdag.

Kvällen har hittills spenderats i fysikboken. Slutprov på fysik-breddning kursen imorn, och jag kan säga att det blev inte riktigt så mycket plugg i Sthlm som det var tänkt XD Jag har i ärlighetens namn lite smått panik, vilket sällan inträffar.

Imorn har jag superlågng dag igen (om jag inte skippar foton, vilket känns lockande). Veckan består av ytterligare ett slutprov (matte e), ett delprov (biologi b) och en inlämning (svenska b). Så jag har att göra om man säger så. Vi får se hur prioriterad julle blir..

Ha det bra!

 


Kommentarer
Postat av: sofie

Gulle-Julle!!!

2010-12-13 @ 16:33:51
URL: http://www.sofiegustafsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0