2 x YES

Sen sist:
Söndagen spenderade jag&gossen hemma hos familjen Karlsson hela dagen. Prommenerade en lånigs i skogen (dock utan Alicekompisen), pluggade, pratade framtid och hade det allmänt mysigt. Resten av familjen kom hem, plus Alice och gissa vem som blev glad då om inte Gullius :)

Måndagen, låång skoldag. Hemma vid sjutiden och då genast iväg till lovisa igen som fyllde 18 och firade det med att panga hem ett körkort. Dubbel-grattis och mys. Hem, rasta hund, packa inför morgondagen och sova!

Tisdagen var perfekt :)
Yes nr 1: Började med ett hopps-stå pass med gubben på köksgolvet. Helt jävulskt klockrent var det. Magiskt känsla, även om det egentligen såhär i efterhand kanske inte var så speciellt. Men man kan inte glädjas för mycket :D Började med att kommendera under baklängesmarch ibland och han greppade klockrent, stod stadigt och klarade fina nedstamp. Snyggt värre!
Yes nr 2: En underbar långprommenad på det. Vi var på strålande humör båda två (vilket vi är jämt numer tycker jag :D). En kopplad sådan. Gubben frågade om lov för hur mycket som helst och var sådär allmänt busig som jag bara äälskar :) En voffse som studsar upp och nyper vantarna eller slänger upp rumpan i vädret för att man ska klia. Bästa bästis <3

Rudolfs röda mule är en hejjare på att sno åt sig köttbullar vill jag lova :) La en på hallgolvet igår medan jag rushade ner för att lämna en telefon. Och när jag kom upp var köttbullen mystiskt borta :D Varken jag eller Julius har en aning om vart den kan ha tagit vägen. Konsitgt ;)

Ikväll är det klickerkurs :) Funderar på att ta upp något mer beteende. Känns lite tjatigt att ta samma igen, där jag vet själv ungefär hur jag ska komma vidare. Åtminstone tills nästa tillfälle.. Fysikplugg innan dess.
Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0