Trist


Igår bjöds det på prommenad tillsdammans med Lovisa och Alice. De lekte och hade sej, men Julle kändes väldigt frånvarande. Inte alls kontaktsökande och väldigt tjuvbusig. Tyvärr blev jag lite sur på honom en gång när han stod och upphets-skällde inne i kompisarnas hall, idiotiskt när jag likväl kunde belönat när han va tyst. Det handlade bara om massa sura/irriterade ord och inget fysiskt, men ändå. Antagligen kände han av min irritation och höll sej på egen hand under prommenaden. Vem fasen vill söka kontakt hos en sur matte!

Så nu tänkte jag bege mej ut på en prommenad bara jag och gossen. Jag ska vara en uppmuntrande och intressant matte ska ni veta ;)
Jag får alltid så dåligt samvete när jag&gossen gjort något som inte var kul. Jag menar det absolut viktigaste för oss är att vi trivs och har skoj ihop. Så nu jäklar :) Märgbensupplet ska han få min bästis..

Ha det bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0