Skola

Imorn börjar allt igen. Jag försöker verkligen intala mejsjälv om att det kommer bli skönt att komma tillbax till vardagen igen, men just nu känns det rätt surt..
Hela dagen fördrevs inne i stan. Handlade lite saker som behövdes och umgicks med bästa Lovisa. Därefter storstädning av hela rummet och nu sitter jag här. Har lovat mamma att hjälpa till med strykning av tvätten men jag vette sjutton, kanske sen (som det brukar låta). Just nu är jag grymt sugen på att fota lite grann när solen sticker fram, men kameran (den enda som fugerer nu ju *gråter*) har pappa då han är iväg och plåtar massa fotbollsmatcher som alltid. Det blir kanske lite småträning för grabben istället.

Började så smått med backaträningen igen, men nej det fungerar inte för oss. Nog förstår han vad som gäller och backar några steg. Jag väntar med det till klickerkursen i höst :)
Vi ska nämligen gå en sådan inne i stan hos Sara och gudarna ska veta vad vi ser fram emot den. Funderar på att anmäla grabben till någon mer kurs, men jag vet varken vad eller vart, så det blir det väl inget av. För det är skoj att lära känna lite fler folk och börja köra tillsammans. Just nu är det mest prommenader som sker med hundkompisarna.
Jajja, strykning väntar. Eller var det prommenad först!
Ha det bra!!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Diezel tar grästuggor i farten när han springer, på ställen då han blir frustrerad och inte vet riktigt vart han ska. Vissa hundar snurrar i sådana situationer, men Diezels överslagshandling är istället att äta gräs.

2010-08-23 @ 10:16:02
URL: http://www.dogpower.nu/
Postat av: Sofie

Hej!

Jag tänkte på kursen som börjar nösta vecka, jag tänkte om vi kanske kan ta sällskap dit vi ska? :) Om du åker tåg/buss vill säga? :P

2010-08-23 @ 16:05:28
URL: http://specs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0